pátek 25. února 2011

N E J

Před malou chvílí jsem se vrátila ze zoo, kde jsme měli večerní prohlídku na téma zoologických nej. To jsem ještě netušila, že další NEJ mě čeká při zapnutí počítače.

Téměř ani nevím, jak to nazvat, každopádně vás budu ještě chvíli napínat.
Situaci s akcí Děkujeme, odcházíme zná asi každý, kdo v naší republice nežije v nějaké odstíněné, neprodyšně uzavřené, krychli (případně si doplňte jakýkoli jiný geometrický útvar). Kdo nezná podrobnosti, aspoň už něco slyšel. Lékaři hrozili hromadnými výpověďmi, pokud nebudou splněny jejich podmínky. Nakonec dosáhli zvýšení platů a hrozba Náš exodus, váš exitus naplněna nebude.
Nechci tady rozebírat, kdo, proč, jak a jestli měl právo na cokoliv, co se v této kauze odehrávalo. Pro článek je podstatná pouze jedna věc. Na platech dostanou přidáno lékaři, ale pouze lékaři, a nikoliv sestry. Těm se to nelíbí, a tak se rozhodly jednat. Nebudou už nadále dělat práci za lékaře.
Teď už je ale opravdu na čase vyhlásit ono nej... Cenu za nejabsurdnější, nejšílenější a snad nejnesmyslnější Titulek roku vyhrává článek na serveru Novinky.cz: Odveta zhrzených sester: Lékaři už se v práci nevyspí.

A to jsem si naivně myslela, že se v práci pracuje. Už se těším, až mi skončí těžký život studenta a zařadím se mezi pracující lid. Konečně se pořádně vyspím...

Žádné komentáře:

Okomentovat